הבלוג שלי

מדריך לכתיבה שיווקית

מדריך לכתיבה שיווקית חזרה לבלוג כמה כוח יש למילים… כתיבה שיווקית, היא כתיבה שמטרתה לפנות בדרך ישירה ועקיפה לקהל היעד דרך תוכן. היא משקפת הזדהות

קרא/י עוד>

המשאב היקר ביותר- הזמן!

המשאב-היקר-ביותר-הזמן חזרה לבלוג המשאב-היקר-ביותר-הזמן מרבית האנשים חושבים, שאם הם מנהלים יומן, אז הם גם מנהלים זמן. זוהי טעות נפוצה, ובעצם רק % קטן באוכלוסייה מצליח באמת לנהל

קרא/י עוד>

נשים בעסקים ואינטואיציה נשית

נשים-בעסקים-ואינטואיציה-נשית חזרה לבלוג נשים-בעסקים-ואינטואיציה-נשית לא לא אכתוב על תקרת הזכוכית וגם לא על ההבדלים בין נשים וגברים בעסקים  לא על אפליה וגם לא על פערים

קרא/י עוד>

רגשות בעסקים

רגשות-בעסקים כל אחד מאיתנו מסגל לעצמו עולם שלם של רגשות בכל סיטואציה שאנו מתמודדים מולה,  באופן אוטומטי נבחרת הדרך "היעילה" ביותר לפי תפיסתנו ובהתאם להרגלים

קרא/י עוד>

Multichannel marketing

במציאות רבת מסרים עם השתלטות הדיגיטל וריבוי המסכים משימת העסקים – היא למשוך את תשומת ליבו של הלקוח המשלם ! מהי  Multichannel marketing – רב

קרא/י עוד>

הטרנדים שיכינו אתכם ל-2017

עידנים מגיעים לקיצם, חדשים עומדים בפתח, ועולם השיווק … המציאות הווירטואלית הולכת ונעשית קיצונית. אם בעבר הדיגיטל היה נחלתם של חברות הענק. היום כל בעלי

קרא/י עוד>

בונים תוכנית עסקית

בונים תוכנית עסקית אחד הדברים, שבעלי עסק צריכים לעשות ויחד עם זאת מעדיפים לדחות זו בניית תוכנית עסקית תכנית שתהיה המצפן של העסק . אני

קרא/י עוד>