עידנים מגיעים לקיצם, חדשים עומדים בפתח, ועולם השיווק ...

המציאות הווירטואלית הולכת ונעשית קיצונית. אם בעבר הדיגיטל היה נחלתם של חברות הענק. היום כל בעלי העסקים, ולא משנה מהו גודלם, בעלי שירותים או מוצרים. כולם בוחנים את הפלטפורמות ומסתערים עליהם.

סוגרים את שנת 2016 ופותחים את 2017 בידיעה שהמגמה תפרוץ מימדים ותתרחב. בדיוק מהמקום שלא ניתן להכתיר אף פלטפורמה כ"מלכת הביצה השיווקית " באופן טוטאלי וחד משמעי נולד המונח :

Multi Channel #רב_ערוציות

המונח ילווה אותנו מעתה לאורך כל חיי העסק.

למה?

כי כל פלטפורמה שיווקית הולכת ומשתכללת, וכתוצאה מכך גם התקציבים המושקעים בה. אם בעבר עסקים היו מקדישים 7% עלויות פרסום ושיווק. היום זו ההוצאה העיקרית והמשמעותית ביותר בניהול העסק. הוצאה מחויבת בכורח המציאות המשתנה. ההתמודדות היומיומית מול התחרות, מול שוק דינאמי, עלויות, מרדף אחר לקוחות לקוחות. כל אלו יוצרים צורך ממשי לצור את התמהיל הנכון, התמהיל שירכיב לנו את הפאזל המדויק להגיע ללב הלקוח – הלקוח המשלם.


השנה עברנו כמה תהפוכות אשר משקפות את הדינאמיות ואת הצורך להיות עכשווים וטרנדים בהתאם לקהל היעד- ובטח שמדובר בצעירים.

השנה התחילה בהתקפת האינסטגרם בכל מקום, פרץ את גבולות תוכניות בישול ונהפך לזירה עסקית עם קמפיינים ממומנים. פלטפורמה שיצרה מציאות של "תמונה מנצחת" , תמונה שתצליח להעביר את המסר המדויק בדרך יצירתית הגרפיקאים עבדו קשה השנה לנסות לצור את הפריים המושלם ולהפוך אותו ל"פריים מוכר"

ואז… לאחר מספר חודשים, שהיה נדמה שנוכל לראות מהיום – רק תמונות "מושלמות". התעוררה מגמה חדשה שאומרת "התוכן הוא המלך" ופה סופקה המון עבודה למקדמים ב ובטח עבור "כותבי התוכן"  Google

כי אם כבר יצרנו תוכן איכותי, אז כדאי כבר לקדם אותו ..

נחשפנו לכל כך הרבה מאמרים, הפכנו ממש לעם נאור ומלא ידע. הרגשנו, שהתוכן מעשיר את עולמנו ובטח שאת המשפך השיווקי שלנו.

אז המשכנו לכתוב..ולכתוב..ממש נהפכנו "למספרי סיפורים "

בזמן שאנחנו כתבנו…


שכחנו לרגע… שגם זה רק טרנד ובמחלקת הפיתוח של מארק צוקרברג הצליחו שוב להקדים את כולם, לחזות נכון את המפה העתידית ולצאת עם מסר מאוד מדויק ומוחלט .

מסר שהצליח לנגוס בענקית "יוטיוב" המסר- של פייסבוק תמונה מושלמת זה מצוין

תוכן מעולה זה מבורך

אז למה שלא תצרו סרטונים?

אפילו…נתן לכם הזדמנות לצרף סרטון ואף נעזור לכם לקדם אותו…

צוקרברג אמר וככה נהיה

הסרטונים יתגברו גם על התוכן וגם על התמונה. ומפיקי הסרטונים כבשו את הבמה.

ואם זה לא הספיק…

השידור החי יצא ממימד קופסאת הטלוויזיה והצליח להגיע אלינו לפיד LIVE בעזרת השידורים החיים  כולנו נמצאים בסחף ובזרם

כמו מכורים … זורמים אחרי הפלטפורמות השיווק – כי צריך להיות שם !

אתם לבטח סקרנים לדעת מה יהיה ב – 2017?

רוב הסיכויים, שהפלטפורמות החדשניות שבפיתוח בקרוב יעלו לאוויר , גם קיימת סבירות שהשנה תביא עימה המון הפתעות של "איך לא חשבנו על זה קודם"?

יש משהו אחד שהוא ברור !!

שכל בעל עסק צריך לבחור ב #רב_ערוציות

להיות נוכח בכמה שיותר פלטפורמות, להשקיע בשיווק משמעותי.

רב ערוציות היא לא רק דרך "לפזר" סיכונים, אלא הדרך לחדור לתודעה, להיות "נוכח", שהלקוחות שלך ירגישו ביטחון – כי אתה כאן !!!


התחזיות הטכנולוגיות מנבאות ששנת 2017 תהיה שנה של פריצת גבולות

שנה של מחקרים, אנליזות,התאמת המוצר המדויק ללקוח, לחיצות קשות יותר על הרגשות שלנו, צריך לפעול בעוד מכל דבר, אפילו צופים ל"נחיתה פרטית על הירח", שנה של הקצנה כמה שיותר – יותר טוב.

! OUT המנימליזם

הרב ערוציות IN !

תרצו או לא תרצו, המציאות משתנה ואנחנו בטח שלא נוכל לעצור את ההתפתחות הטכנולוגית- אלא רק להצטרף אליה.

אם אתם עדיין מפרסמים את העסק רק בפלטפורמה אחת, בטח יהיה לכם קשה לקבל את 2017, אך תדעו שבדיגיטל – אף פעם לא מאוחר !

שתהיה שנה אזרחית מוצלחת מלאה בשפע ובפריצה דרך עסקית